Kuba Frołow napisał książkę "Jak wypromowano bestseller". Zawiera ona teksty publikowane na łamach dwutygodnika "Biblioteka Analiz" , które ukazały się w dziale "Jak wypromowano bestseller". Opisane są w niej rozmaite sposoby promowania książek (m.in. "Cień wiatru", "Alchemik", "Powstanie 44", "Harry Potter"). Ilu wydawców - tyle sposobów. Choć istnieją niezmienne od lat zasady marketingu, opisane przykłady pokazują, że wydawnicze hity powstają częstokroć z pominięciem tych reguł - niekiedy wręcz świadomie.Każdy człowiek ma potrzebę opowiadania różnych historii. Nie każdy lubi je jednak zapisywać. Ten blog jest dla tych, którzy marzą o pisaniu i chcieliby kiedyś zobaczyć swoją książkę w druku albo przynajmniej opowiadanie w jakimś periodyku. Wszystko przed nami. Ja też o tym marzę. Dlatego zbieram tutaj materiały potrzebne do pisania: cenne porady, książki o pisaniu wydane w Polsce, wydawnictwa w których jest szansa dla debiutantów itd. Czas na spełnienie swoich marzeń. Zapraszam.
niedziela, 11 września 2011
Jak wypromowano bestseller
Kuba Frołow napisał książkę "Jak wypromowano bestseller". Zawiera ona teksty publikowane na łamach dwutygodnika "Biblioteka Analiz" , które ukazały się w dziale "Jak wypromowano bestseller". Opisane są w niej rozmaite sposoby promowania książek (m.in. "Cień wiatru", "Alchemik", "Powstanie 44", "Harry Potter"). Ilu wydawców - tyle sposobów. Choć istnieją niezmienne od lat zasady marketingu, opisane przykłady pokazują, że wydawnicze hity powstają częstokroć z pominięciem tych reguł - niekiedy wręcz świadomie.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz