niedziela, 11 września 2011

Jak wypromowano bestseller

http://webep1.com/Zobacz/To?a=3742&mp=2079&r=L2phay13eXByb21vd2Fuby1iZXN0c2VsbGVyLTI1Kuba Frołow napisał książkę "Jak wypromowano bestseller". Zawiera ona teksty publikowane na łamach dwutygodnika "Biblioteka Analiz" , które ukazały się w dziale "Jak wypromowano bestseller". Opisane są w niej rozmaite sposoby promowania książek (m.in. "Cień wiatru", "Alchemik", "Powstanie 44", "Harry Potter"). Ilu wydawców - tyle sposobów. Choć istnieją niezmienne od lat zasady marketingu, opisane przykłady pokazują, że wydawnicze hity powstają częstokroć z pominięciem tych reguł - niekiedy wręcz świadomie.
Wyd. Biblioteka Analiz 2006r., 98 str.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz