Kuba Frołow napisał książkę "Jak wypromowano bestseller". Zawiera ona teksty publikowane na łamach dwutygodnika "Biblioteka Analiz" , które ukazały się w dziale "Jak wypromowano bestseller". Opisane są w niej rozmaite sposoby promowania książek (m.in. "Cień wiatru", "Alchemik", "Powstanie 44", "Harry Potter"). Ilu wydawców - tyle sposobów. Choć istnieją niezmienne od lat zasady marketingu, opisane przykłady pokazują, że wydawnicze hity powstają częstokroć z pominięciem tych reguł - niekiedy wręcz świadomie.
Wyd. Biblioteka Analiz 2006r., 98 str.
Każdy człowiek ma potrzebę opowiadania różnych historii. Nie każdy lubi je jednak zapisywać. Ten blog jest dla tych, którzy marzą o pisaniu i chcieliby kiedyś zobaczyć swoją książkę w druku albo przynajmniej opowiadanie w jakimś periodyku. Wszystko przed nami. Ja też o tym marzę. Dlatego zbieram tutaj materiały potrzebne do pisania: cenne porady, książki o pisaniu wydane w Polsce, wydawnictwa w których jest szansa dla debiutantów itd. Czas na spełnienie swoich marzeń. Zapraszam.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz